Category Archives: Bans

Kaip pasirinkti geriausią pelėsio valiklį

Kaip pasirinkti geriausią pelėsio valiklį. Pelėsis yra dažna problema, ypač drėgnose, prastai ventiliuojamose patalpose. Pelėsio sporos gali būti pavojingos sveikatai, sukeldamos kvėpavimo takų ligas, alergijas ir astmos priepuolius. Norint efektyviai kovoti su pelėsiu, svarbu pasirinkti tinkamą valiklį, kuris ne tik pašalintų matomą pelėsį, bet ir sunaikintų sporas, užkertant kelią jo atsinaujinimui. Šiame straipsnyje, remiantis moksliniais tyrimais ir tyrimų išvadomis, nagrinėjami pelėsio valiklių veiksmingumo, saugumo ir ekonominiai aspektai. Išsamiai aptariamas Buksvarus.lt parduodamas Super Fungicidas AG 100, kuris laikomas viena efektyviausių ir saugiausių priemonių kovai su pelėsiu.

Kaip pasirinkti geriausią pelėsio valiklį

Kaip pasirinkti geriausią pelėsio valiklį

Pelėsio Valiklių Tipai

Susipažinus su pelėsio naikinimo priemonių rūšimis nesudėtingai atrasite būdą kaip išsirinkti geriausią valiklį pelėsiui ir jį išnaikinti visam. Pelėsio valikliai skirstomi į tris pagrindines kategorijas: cheminius, natūralius ir biologinius. Kiekvienas tipas turi specifinių savybių, privalumų ir trūkumų, kurie yra svarbūs renkantis tinkamiausią produktą pagal konkrečią situaciją.

Cheminiai valikliai pasižymi aukštu efektyvumu, nes jų sudėtyje yra stiprių biocidų, tokių kaip chloras. Šie valikliai greitai sunaikina tiek pelėsį, tiek jo sporas, tačiau gali būti pavojingi sveikatai – jų garai gali sukelti kvėpavimo takų, akių ir odos dirginimą. Cheminiai valikliai dažniausiai yra pigesni ir veikia greičiau nei natūralūs ar biologiniai valikliai, tačiau jų naudojimas reikalauja atsargumo.

Natūralūs valikliai yra ekologiškesni ir mažiau kenksmingi žmogaus sveikatai. Jų sudėtyje dažnai yra acto, citrinų rūgšties ar eterinių aliejų. Šie produktai yra saugūs, bet ne visada veiksmingi prieš įsisenėjusį pelėsį, ypač kai reikia sunaikinti pelėsio sporas. Jie labiau tinkami profilaktiniam naudojimui arba paviršutiniam pelėsio šalinimui.

Biologiniai valikliai yra inovatyvūs produktai, kuriuose naudojami mikroorganizmai. Šie mikroorganizmai natūraliai skaido pelėsį, stabdydami jo plitimą. Nors tokie valikliai yra saugūs ir ekologiški, jų kaina yra didesnė, o veiksmingumas priklauso nuo naudojimo sąlygų. Dėl ilgesnio veikimo laiko jie ne visada yra praktiški greitam valymui.

Valiklio tipasVeiksmingumas prieš pelėsįSaugumas žmogui ir aplinkaiNaudojimo paprastumasKaina
Cheminiai valikliaiAukštasVidutinisVidutinisNuo 5 iki 10 EUR
Natūralūs valikliaiVidutinisAukštasPaprastasNuo 2 iki 5 EUR
Biologiniai valikliaiAukštasLabai aukštasVidutinisNuo 15 iki 20 EUR
Super Fungicidas AG 100AukštasAukštasVidutinisNuo 10 iki 15 EUR

Super Fungicidas AG 100: Mokslinių Tyrimų Rezultatai

Super Fungicidas AG 100, parduodamas Buksvarus.lt, yra populiarus ir efektyvus pelėsio valiklis, veikiantis tiek matomą pelėsio sluoksnį, tiek sporas, todėl sumažina pelėsio atsinaujinimo riziką. Tyrimai rodo, kad šis produktas sunaikina iki 98 % sporų, todėl užtikrina ilgalaikį efektą. Be to, produktas atitinka Europos Sąjungos aplinkosaugos standartus, todėl yra saugus naudoti patalpose, kur dažnai būna žmonių, pvz., namuose ir biuruose.

Tyrimo sritisRezultatai
Efektyvumas prieš sporas98 % sunaikintų sporų
Naudojimo paprastumasVidutinis (reikalinga apsauga)
Saugumas sveikataiAukštas (mažas cheminių garų išsiskyrimas)
Aplinkos apsaugaAukštas (atitinka ES standartus)

Saugumas ir Poveikis Sveikatai – Kaip pasirinkti geriausią pelėsio valiklį

Renkantis pelėsio valiklį, saugumas yra vienas svarbiausių veiksnių, ypač kai produktas naudojamas uždarose patalpose ar patalpose, kuriose dažnai būna žmonių. Cheminiai valikliai, tokie kaip chloru pagrįsti produktai, gali sukelti kvėpavimo takų, akių ir odos dirginimą. Dėl šios priežasties svarbu naudoti apsaugines priemones, ypač kai valiklis naudojamas mažai vėdinamose vietose.

Super Fungicidas AG 100, palyginti su tradiciniais cheminiais valikliais, yra saugesnis dėl mažesnio cheminių garų išsiskyrimo. Dėl šios savybės produktas tinka naudoti patalpose, kuriose žmonės praleidžia daugiau laiko, pvz., miegamuosiuose ar svetainėse. Tai yra ypač svarbu šeimoms su mažais vaikais ar asmenims, turintiems jautrią kvėpavimo sistemą.

Nauda Naudojant Super Fungicidas AG 100

Efektyvumas: Super Fungicidas AG 100 yra veiksmingas ne tik prieš matomą pelėsį, bet ir prieš jo sporas, užkertant kelią pelėsio atsinaujinimui. Tyrimai rodo, kad ši priemonė sunaikina iki 98 % sporų, kas yra svarbu ilgalaikės pelėsio kontrolės užtikrinimui, ypač vietose, kuriose dažnai kaupiasi drėgmė.

Saugumas: Dėl mažo cheminių garų išsiskyrimo Super Fungicidas AG 100 yra tinkamas naudoti uždarose patalpose, kur būtina užtikrinti sveiką orą ir apsaugoti šeimos narius nuo galimo kvėpavimo takų dirginimo. Produktas atitinka saugos ir aplinkosaugos reikalavimus, todėl yra draugiškas naudotojui.

Pritaikymas įvairiems paviršiams: Super Fungicidas AG 100 yra universalus produktas, tinkantis įvairiems paviršiams, įskaitant plyteles, medieną, tapetus ir net tekstilę. Tai suteikia galimybę jį naudoti skirtingose patalpose, užtikrinant ilgalaikį švaros ir higienos efektą.

Ekonomiškumas: Produktas yra vidutinės kainos ir ekonomiškas pasirinkimas dėl savo efektyvumo bei ilgo veikimo laiko, kas leidžia jį naudoti rečiau nei mažiau veiksmingus produktus.

Produkto privalumasAprašymas
EfektyvumasPašalina iki 98 % pelėsio sporų
SaugumasMažas cheminių garų išsiskyrimas
Paviršių pritaikymasTinka plytelėms, medienai, tapetams, tekstilei
EkonomiškumasVidutinė kaina, ilgas veikimo laikas

Kaip Naudoti Super Fungicidas AG 100 Saugiai

Naudojant bet kurį pelėsio valiklį, būtina laikytis saugos taisyklių, siekiant sumažinti galimą sveikatos pavojų ir užtikrinti efektyvų veikimą. Naudojant Super Fungicidas AG 100 rekomenduojama:

Dėvėti apsaugines pirštines ir apsauginę kaukę, kad būtų išvengta odos ir kvėpavimo takų dirginimo

Užtikrinti gerą ventiliaciją, atidarant langus arba naudojant ventiliatorius, ypač jei valiklis naudojamas uždarose patalpose

Po valymo paviršius nuvalyti švaria drėgna šluoste, ypač jei valiklis buvo naudotas vietose, kur dažnai liečiami paviršiai, pvz., virtuvėje ar vonios kambaryje

Kainos ir Ekonominis Vertinimas – Kaip pasirinkti geriausią pelėsio valiklį

Super Fungicidas AG 100 rinkoje kainuoja apie 10–15 EUR už butelį. Lyginant su kitais pelėsio valikliais, produktas yra ekonomiškas dėl ilgo veikimo laikotarpio ir aukšto efektyvumo, todėl jo reikia naudoti mažiau nei kitų mažiau veiksmingų produktų.

ProduktasKaina (EUR)EfektyvumasVeikimo trukmė
Cheminiai valikliai5–10AukštasTrumpo poveikio
Natūralūs valikliai2–5VidutinisIlgo poveikio
Biologiniai valikliai15–20AukštasIlgo poveikio
Super Fungicidas AG 10010–15AukštasIlgo poveikio

Pelėsio Valiklių Pasirinkimo Kriterijai

Renkantis pelėsio valiklį, būtina įvertinti kelis kriterijus:

Efektyvumas – ar produktas pašalina ne tik matomą pelėsį, bet ir sporas, siekiant ilgalaikio poveikio

Saugumas – kokį poveikį cheminės sudėties produktas turi sveikatai, ypač jei naudojamas uždarose patalpose arba namuose su vaikais

Aplinkosauga – svarbu rinktis produktus, kurie sumažina neigiamą poveikį aplinkai

Ekonomiškumas – ilgalaikio poveikio ir kainos santykis, leidžiantis pasiekti efektyvų sprendimą už priimtiną kainą

Išvados – Kaip pasirinkti geriausią pelėsio valiklį

Super Fungicidas AG 100 yra efektyvus ir saugus pelėsio valiklis, kuris sunaikina ne tik matomą pelėsio sluoksnį, bet ir jo sporas, taip užtikrinant ilgalaikį švaros ir higienos efektą. Dėl mažo cheminių garų išsiskyrimo jis yra saugus naudoti uždarose patalpose, kuriose svarbu išlaikyti sveiką orą. Be to, produktas yra draugiškas aplinkai, atitinka Europos Sąjungos aplinkosaugos reikalavimus ir tinka naudoti įvairiems paviršiams.

Žinant kaip išsirinkti geriausią priemone pelėsio naikinimui įgyvendinsite savo tikslą kokybiškai ir efektyviai. Buksvarus.lt parduodamas Super Fungicidas AG 100 yra puikus pasirinkimas tiems, kurie ieško efektyvaus, ekonomiško ir saugaus pelėsio kontrolės sprendimo namų ar darbo vietų priežiūrai.

SEO straipsnių talpinimas

Keisti vasarinių padangų ankščiau iki sezono pradžios neverta

Keisti vasarinių padangų ankščiau. Vos tik atšyla oras, daugumai vairuotojų norisi suskubti pasikeisti padangas į vasarines ir pradėti sezoną. Tačiau ne veltui oficiali data yra nustatyta balandžio 10 diena, nes jau tokiu laiku būna nusistovėjusi vidutinė oro temperatūra, siekianti iki ar net virš +10 laipsnių šilumos. Ne veltui yra nustatoma tokia oro temperatūros riba, nes ekspertai nustatė, kad jau tada kai oras įšyla iki +7 laipsnių šilumos, vasarinių padangų sukibimas su kelio danga yra gana geras. Kas yra labai aktualu, važiuojant šlapia kelio danga. Be to, dar kovo pabaigoje pasitaiko rytinių šalnų, po kurių susidaro plikledis ar vadinamas „juodasis ledas“, kuris ir būna daugelio avarijų kaltininku.

Keisti vasarinių padangų ankščiau

Keisti vasarinių padangų ankščiau

Ekspertai rekomenduoja neskubėti montuoti vasarinių padangų dar iki sezono pradžios. Nes pasikeitus oro sąlygoms, galite kelyje jausti diskomfortą ir kelti grėsmę kitiems eismo dalyviams. Taip pat, nuo balandžio 10 dienos leidžiamas ir didesnis greitis magistralėse bei greitkeliuose, o iki tol jis yra draudžiamas, nes daugiau nei 130 km/h važiuoti be vasarinių padangų negalima. Ankščiau įsigytos vasarines padangos internetu Beepunkt.lt sukuria tik patogumą. Tik jų keitimą naudinga planuoti atsakingai.

Dėmesys padangų kokybei

Nemažiau svarbu atkreipti dėmesį ir į vasarinių padangų kokybę bei protektoriaus gylį bei raštą, nes nuo jo priklauso ne tik automobilio manevringumas bei stabilumas. Ieškantiems vasarinių padangų internetu, rekomenduojame pasidairyti Beepunkt.lt padangų asortimente, kur yra siūlomos žinomų visame pasaulyje prekės ženklų vasarinės padangos palankesnėmis kainomis. Patogu tai, kad vienoje vietoje galite matyti skirtingų klasių modelius, kuriuos galite nesudėtingai palyginti tarpusavyje, įvairiose kategorijose, tokiose kaip padangos sukibimas su šlapia kelio danga, keliamas išorinis triukšmas ir sunaudotos kuro sąnaudos. Taip pat galima rinktis ir skirtingo gylio bei rašto protektoriaus vasarines padangas, kurios bus ne tik ilgaamžės, bet ir suteiks vairavimui daugiau komforto.

Ieškantiems kokybiškiausių, Pirelli padangos internetu vasarai bus geriausias pasirinkimas.

SEO straipsniu talpinimas

Vandens filtrų įtaka mūsų gyvenimui

Vandens filtrų įtaka mūsų gyvenimui yra labai didelė. Jei ne namuose geriname vandens skonį, spalvą ir kvapą, tai už mus tai daro vandenvalos bendrovės, garantuojančios švarų geriamo vandens tiekimą. Tačiau vandens filtrai yra populiariausia filtravimo sistema individuliuose namuose arba vietose, kuriose neįmanoma prisijungti prie centralizuotos geriamo vandens tiekimo sistemos.

Vandens filtrų įtaka

vandens filtrų įtaka

Nesureikšminantys vandens filtrų naudą vartotojai neretai pamiršta kaip vandens kokybė gali įtakoti jų organizmą. Nekokybiškas vanduo, sudėtyje turintis nemažai nereikalingų ar net kenksmingų medžiagų gali ilgą laiką nuodyti mūsų organizmą. Todėl nedidelius filtruoto vandens poreikius turintys vartotojai naudojasi Brita filtrais. Tai vos po kelis litrus vandens galintys filtruoti Brita filtrai, kurie ne visada pasitvirtina individualiame name. Todėl ne veltui vandens filtrai Pureaquafilter.lt turi tokią paklausą ne tik Vilniaus mieste ir rajone, bet ir visoje Lietuvoje. svarbiausia tik pasikonsultuoti ir išsirinkti geriausius sau vandens filtrus, kurie yra kelių rūšių.

  • Vandens mechaniniai filtrai užtikrina stambių dalelių iš vandens pašalinimą. Tad ne veltui jie yra vadinami pirminio filtravimo sistema, kai pašalinamas smėlis, žvyro likučiai, dumblas, neištirpusios organinės medžiagos ar netirpios vandens sistemoje atsiradusios dalelės;
  • Nugeležinimo ir vandens filtravimo sistemos rekomenduojamos tuo atveju, jei atlikus vandens tyrimą jame yra nustatomas geležies, vandenilio sieros perviršis. Neretai tokia praktika atsiranda darant vandens gręžinį šalia namų ne paviršinio, bet giluminio vandens tiekimui į namus. Vandens nugeležinimo filtrai užtikrins kokybę geriamam vandeniui buityje, Vanduo bus skaidrus, malonaus kvapo ir skonio;
  •  Kieto vandens suminkštinimui yra rekomenduojami nukalkinimo filtrai. Iš vandens yra pašalinamas kalcio bei magnio druskų perviršis, todėl vanduo tampa minkštesniu ir negrasina kalkių nuosėdomis ant vandens maišytuvų, kriauklių, buitinių prietaisų;
  • Aktyvuota anglis ar atgalinio osmoso vandens filtravimo sistema leidžia užsitikrinti tokią vandens kokybę, kuri leidžiama net kūdikių maisto gamybai. Tad laukiant šeimos pagausėjimo labai svarbu atkreipti į šiuos vandens filtrų pasiūlymus.

Pureaquafilter.lt profesionalų pasiūlymas

Abejojantiems vartotojams dėl savo geriamo vandens kokybės ir nepakankamo vandens filtravimo kiekio Brita filtrais naudinga ne tik pasikonsultuoti. Atliktas vandens tyrimas leidžia parinkti geriausią ir individualią vandens filtravimo sistemą – filtrus pagal būtiną pajėgumą. Tad pasikonsultavus su vandens filtrus siūlančiais Pureaquafilter.lt gausite maksimalią naudą.

  • Konsultacija prieš įsigyjant vandens filtrus;
  • Vandens filtrai bus pristatyti nemokamai ir sumontuoti už žemišką kainą;
  • Sutarus, galima filtrų priežiūra;
  • Sugedus filtrams atliekamas pogarantinis remontas, keitimas.

Taigi, vandens filtrai kokybei užtikrinti bus parinkti optimaliausi, kas leidžia sutaupyti ne tik lėšų, bet ir brangaus laiko.

Kontaktai

UAB Aqua Blue Filter

Mob.tel.: +37060976160

El. paštas: info@pureaquafilter.lt

V. Zakalevičiaus g. 10, Vilnius

Pabėgėlių integracija Lietuvoje ir Klaipėdoje

Pabėgėlių integracija Lietuvoje ir Klaipėdoje (25)

Integruoti pabėgėlius nėra taip lengva ir kaip tai daroma Klaipėdoje aprašiau ir aš, dvidešimt penktoje darbo dalyje.

2.2.1. Pabėgėlių integracija Klaipėdoje

2002 m. spalio mėnesį Klaipėdos miesto Taryba priėmė sprendimą vykdyti prieglobstį gavusių užsieniečių (toliau – PGU) integracijos programą ir šią funkciją pavedė Klaipėdos miesto socialinės paramos centrui.
2003-01-01 – 2006-01-01 PGU integracijoje dalyvavo 76 asmenys. Į Klaipėdą 2003 m. atvažiavo 29, 2004 m. – 29, 2005 m. – 18 asmenų (žr. Priedas Nr. 1). Pabėgėlių skaičius ypač sumažėjo tada, kai Lietuva įstojo į Europos Sąjungą ir pasirašė Dublino reglamentą.
Pagal iki 2006 m. surinktus duomenis integracijoje Klaipėdos mieste dalyvavo 47 asmenys, iš jų 24 nepilnamečiai vaikai ir 23 suaugę asmenys. Iš 24 nepilnamečių vaikų 6 – iki 3 metų amžiaus auga namuose prižiūrimi 5 mamų, 6 lanko mokyklas ir 12 lopšelius darželius. Iš 23 suaugusiųjų asmenų 8 – dirba, iš jų 2 moterys, ir moka mokesčius valstybei bei SODRAI, vienas asmuo – neįgalus, 2 moterys turi rimtų sveikatos sutrikimų, 7 asmenys dirba viešuosius ar trumpalaikius darbus pagal terminuotas darbo sutartis ir yra registruoti darbo biržoje, t. y. aktyviai ieško darbo.
Integracijoje dalyvaujantys asmenys lanko lietuvių kalbos kursus, dažnai atvyksta į centrą, aptarti jiems iškilusių problemų, dalyvauja kitose integracijos priemonėse. 2005 metais integracija baigėsi 3 šeimoms arba 7 asmenims. Šios šeimos gyvena Klaipėdoje, suaugę asmenys dirba, jų vaikai lanko darželius. Šeimos pačios nuomojasi butus, moka už komunalinius patarnavimus bei vaikų ugdymą. Jie vis dar atvyksta į centrą, kur socialinė darbuotoja padeda tvarkyti dokumentus dėl nuolatinio leidimo gyventi Lietuvos Respublikoje taip pat ir kitose probleminėse situacijose. Butai šioms šeimoms nuomojami iš privačių asmenų, už nuomą ir komunalinius patarnavimus mokama iš integracijos programai skirtų lėšų.
Pabėgėliai, kurie dalyvauja integracijos programoje, gauna apie 300 litų per mėnesį socialinę pašalpą, į kurią įeina ir lėšos buto nuomai, komunaliniams patarnavimams ir būtiniausiems daiktams įsigyti.

Antra dalis.

Šešiolikta dalis.

Dvidešimt ketvirta dalis.

Įstatymo dėl užsieniečių teisinės padėties Lietuvoje pakeitimai

Įstatymo dėl užsieniečių teisinės padėties Lietuvoje pakeitimai (20)

Dvidešimtoje dalyje siūlysime keisti įstatymo tam tikras nuostatas, tobulintis bei patvirtinti.

“11 straipsnis. Įstatymo papildymas 492 straipsniu
Papildyti Įstatymą 492 straipsniu:
492 straipsnis. Leidimo laikinai gyventi išdavimas užsieniečiui, kuris ketina atlikti mokslinius tyrimus ir (arba) eksperimentinės plėtros darbus kaip tyrėjas
1. Leidimas laikinai gyventi gali būti išduodamas užsieniečiui, kuris ketina atlikti mokslinius tyrimus ir (arba) eksperimentinės plėtros darbus kaip tyrėjas pagal darbo sutartį, sudarytą su mokslinių tyrimų įstaiga ar aukštąja mokykla. Taip pat jis turi pateikti šios įstaigos rašytinį įsipareigojimą, galiojantį dar 6 mėnesius nuo darbo sutarties termino pabaigos, kad tuo atveju, jei užsienietis neteisėtai pasiliktų Lietuvos Respublikoje, įstaiga kompensuos išlaidas, susijusias su užsieniečio buvimu ir grįžimu, kai tos išlaidos dengiamos valstybės lėšomis.
2. Prašymą išduoti leidimą laikinai gyventi gali pateikti užsienietis arba mokslinių tyrimų įstaiga.
3. Užsieniečiui, kuris kaip tyrėjas ketina atlikti mokslinius tyrimus ir (arba) eksperimentinės plėtros darbus pagal darbo sutartį, leidimas laikinai gyventi išduodamas vieneriems metams arba, jeigu tyrimų ir (arba) eksperimentinės plėtros darbų trukmė yra mažesnė nei vieneri metai, mokslinių tyrimų ir (arba) eksperimentinės plėtros darbų vykdymo laikotarpiui.
4. Užsienietis mokslinių tyrimų ir (arba) eksperimentinės plėtros darbų metu turi teisę dirbti aukštojoje mokykloje pedagoginį darbą Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
5. Užsienietis, nutraukęs mokslinių tyrimų ir (arba) eksperimentinės plėtros darbų atlikimą arba pasibaigus darbo sutarčiai tarp užsieniečio ir mokslinių tyrimų įstaigos ar aukštosios mokyklos, privalo išvykti iš Lietuvos Respublikos.“
“12 straipsnis. 50 straipsnio 1 dalies papildymas 17 punktu ir 2 dalies pakeitimas
1. Papildyti 50 straipsnio 1 dalį 17 punktu:
17) nutraukiamas mokslinių tyrimų ir (arba) eksperimentinės plėtros darbų atlikimas arba pasibaigia darbo sutartis tarp užsieniečio ir mokslinių tyrimų įstaigos ar aukštosios mokyklos.“
Pakeisti 46 straipsnio naują 3 dalį ir išdėstyti ją taip: šio straipsnio 1 dalyje nurodytam užsieniečiui leidimas laikinai gyventi išduodamas studijų, mokymosi, stažuotės, kvalifikacijos kėlimo kursų ar profesinio mokymo laikui, bet ne ilgiau kaip vieneriems metams. Leidimas laikinai gyventi gali būti keičiamas, jeigu užsienietis atitinka šio Įstatymo 26 straipsnio 1 dalyje nustatytas sąlygas ir pateikia dokumentus, kad nėra išbrauktas iš studentų, moksleivių, stažuotojų, kvalifikacijos kėlimo kursų ar profesinių mokymų dalyvių sąrašų, taip pat – kad studijuodamas laikosi apribojimų, nustatytų šio straipsnio 5 dalyje, ir kad visų studento studijuojamų dalykų galutinis įvertinimas yra teigiamas.“

Pirma dalis – Pradžia.

Keturiolikta dalis.

Devyniolikta dalis.

Užsieniečiai Lietuvos Respublikoje susiduria su sunkumais

Užsieniečiai Lietuvos Respublikoje susiduria su sunkumais (15)

Tarptautinės Migracijos Organizacijos atstovybės Lietuvoje ekspertai išreiškė susirūpinimą, kad norintiems grįžti į savo valstybę prieglobsčio prašytojams ar pabėgėliams, kliūčių sukelia reikalingų kelionės dokumentų neišdavimas kai kuriose užsienio šalių ambasadose. Tokia situacija laikytina ydinga ir prieštaraujanti 1966 m. Tarptautiniame pilietinių ir politinių teisių pakto (12 str.) nuostatoms, draudžiančioms riboti asmens teisę išvykti iš bet kurios šalies, nebent tokį išvykimą ribotų įstatymas (jei tai būtina valstybės saugumui, viešajai tvarkai, gyventojų sveikatai ar dorovei arba kitų asmenų teisėms ir laisvėms apsaugoti ir tai yra suderinama su kitomis pakte pripažįstamomis teisėmis). Iš dalies problemą mėginama spręsti teikiant nemokamą teisinę pagalbą prieglobsčio prašytojams.
Taip pat nemažai sunkumų užsieniečiams kelia kalbos nemokėjimas, mažos socialinės pašalpos ir t.t.
Prezidentas Valdas Adamkus ragina kuo greičiau taisyti užsieniečių teisinės padėties Lietuvoje reglamentavimo spragas ir žada artimiausiu metu teikti įstatymo pataisas.
Šiuo metu galiojantis įstatymas apsunkina iš užsienio atvykstančių aukštos kvalifikacijos specialistų – vadybininkų, mokslininkų – įsidarbinimą Lietuvoje ilgesniam laikui. Be to, jos nesuderinamos su investicijų skatinimo ir pritraukimo į šalį politika. Dabar mums taip reikalingi protai pravažiuoja Lietuvą ir renkasi darbą kaimyninėse šalyse.
Anot vidaus reikalų ministro Regimanto Čiupailos, sutvarkyti įstatymą taip, kad jis ne tik atitiktų Europos Sąjungos direktyvas, bet ir atspindėtų Lietuvos poreikius, Migracijos departamentas bando jau daugiau nei trejus metus. Tačiau reikia pastebėti, kad nei Vidaus reikalų ministerijos, nei Vyriausybės pastangos visa apimtimi nėra realizuojamos priimant įstatymą Seime. Po tam tikrų pataisų, jis vėl tampa panašus į dabartinį. Džiugu, kad iniciatyvos imasi prezidentas. Tikimasi, kad jo autoritetas, dėmesys šiai sričiai, atkreips Seimo dėmesį, kad Lietuva negali likti uždara sala, neleidžianti žmonėms gyventi normaliomis sąlygomis.
Dabar galiojantis įstatymas smarkiai apsunkina Lietuvos bendrovių pastangas trūkstamų specialistų ieškoti užsienyje, mat Lietuvoje pradėjusio dirbti užsieniečio šeimos nariai beveik neturi jokių galimybių gauti leidimo gyventi šalyje. Specialistas, atvykęs iš Europos Sąjungai nepriklausančios valstybės, šeimą galėtų atsivežti tik pragyvenęs Lietuvoje dvejus metus. Iki tol šeimos nariai galėtų lankytis Lietuvoje tik kaip turistai.

Penkta dalis.

Devinta dalis.

Keturiolikta dalis.

Užsieniečių registro duomenų tvarkymo funkcijos

Užsieniečių registro duomenų tvarkymo funkcijos (7)

Užsieniečių registro duomenų tvarkymo funkcijos – septintoji darbo dalis apima sąvokų reikšmes ir detaliai jas apibūdina bei nupasakoja.

Registro duomenų tvarkymo funkcijos, nesusijusios su sprendimo dėl objektų registravimo bei sprendimo dėl registro duomenų teikimo priėmimu, gali būti perduotos registro tvarkytojams. Su registro tvarkytojais sudaromos registro duomenų tvarkymo sutartys. Jose nustatomos perduodamos registro tvarkymo funkcijos, jų įgyvendinimo priemonės, atlyginimas už funkcijų atlikimą ir atsakomybė už netinkamą jų vykdymą.
Kitos registro tvarkymo įstaigos, kurios yra ir asmens duomenų tvarkytojos yra šios :
1. Informatikos ir ryšių departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos;
2. Migracijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos;
3. Valstybės sienos apsaugos tarnyba prie Vidaus reikalų ministerijos;
4. Specializuotos policijos įstaigos;
5. Teritorinės policijos įstaigos;
6. Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija (toliau vadinama – Prezidento kanceliarija);
7. Užsienio reikalų ministerija.
Registro tvarkymo įstaigos atlieka šias funkcijas:
1. Registruoja objektus;
2. Užtikrina sąveiką su susijusiais registrais;
3. Teikia registro duomenis registro duomenų gavėjams;
4. Užtikrina tinkamą registro veikimą ir registro duomenų bei dokumentų saugą.
Atlikdama savo funkcijas, minėtos registro tvarkymo įstaigos:
1. Priima iš registro duomenų teikėjo registro duomenis, dokumentus ir jų pakeitimus, tikrina registravimui pateiktus dokumentus, atlieka duomenų techninę ir loginę kontrolę, priima sprendimą registruoti arba atsisakyti registruoti objektą, kaupia, apdoroja, sistemina, saugo, naudoja registro duomenis, taiso registre padarytas klaidas, išduoda registravimo pažymėjimą, atlieka kitus registro duomenų tvarkymo veiksmus, numatytus registro nuostatuose;
2. Teikia registro duomenis, registruoja registro duomenų gavėjus, priima užklausas, į jas atsako, tvarko registro duomenų gavimo ir perdavimo apskaitą – fiksuoja registro duomenų teikėjus, gavėjus, perduotus duomenis, jų perdavimo laiką, turinį ir tikslą;
3. Atlieka kitus registro nuostatuose nustatytus veiksmus.

Penkta dalis (5).

Šešta dalis (6).

Septintoji dalis darbo patalpinta: 2015-01-25

Užsieniečių teisinė padėtis Lietuvoje ir ypatumai

Užsieniečių teisinė padėtis Lietuvoje ir ypatumai (2)

Antra mano darbo dalis yra turinio tęsinys, todėl sekdami nuorodas susirasite visą darbą.

Labai dažnai žmogaus teisės suvokiamos kaip tobula sistema, nepakankamai kreipiant dėmesio į šių teisių įgyvendinimo lygį, jos vertintinos tik pagal įstatymus bei kitų norminių aktų formuluotes. Tuo tarpu visiškai neįvertinami individo poreikiai, visuomenės technologinės aplinkos ir kt. Tai labai svarbios aplinkybės, turinčios įtakos žmogaus teisių sistemai bei jų realizavimo lygiui. Individo poreikiai yra realiausias kriterijus kuriant žmogaus teisių sistemą.
Baigiamojo darbo objektas – užsieniečiai, jų teisės, pareigos bei atsakomybė.
Šio baigiamojo darbo tikslas – atskleisti užsieniečių teisinės padėties ypatumus Lietuvos Respublikoje.
Baigiamojo darbo uždaviniai:
1. Pristatyti užsieniečio sąvoką.
2. Aptarti užsieniečių registro ypatumus ir jo svarbą Lietuvos Respublikoje.
3. Apžvelgti užsieniečių įsidarbinimo ir adaptacijos problemas ir tendencijas Lietuvoje.
4. Klaipėdos miesto darbo biržos duomenų apie užsieniečių įdarbinimą Lietuvoje ir anketos apie užsieniečių teisinę padėtį analizė.
Šio darbo metodai yra literatūros ir archyvinės medžiagos analizė, anketinė apklausa ir jos apibendrinimas.
Šio darbo struktūra. Darbą sudaro 3 pagrindinės dalys. Pirmoje dalyje supažindinama su užsieniečio sąvoka, aptariami užsieniečių registro ypatumai Lietuvoje, antroje – analizuojama surinkta informacija pagal pateiktą respondentams anketą, aptariami jos rezultatai, o trečioje dalyje, t.y. darbo pabaigoje, pateikiamos išvados.
Šiame baigiamajame darbe demonstruojamos tokios profesinės kompetencijos (1 lentelė):

Veiklos sritys Profesinės kompetencijos
Valstybės valdymo subjektų teisinis konsultavimas ir teisinis auditas 1. Mokėti dalykiškai bendrauti ir bendradarbiauti [p. 20-21].
2. Suvokti teisės raidos dėsningumus ir suvokti teisę kaip sistemą [p. 5-12, 17].
3. Mokėti naudotis teisės norminiais aktais [p.5-23 ].
4. Žinoti teisės normų realizavimo formas [žr. Priedas Nr. 2].
5. Gebėti suvokti ir įvertinti teisinę situaciją [p. 7-12].

Teisės norminių aktų ir valstybės valdymo subjektų lokalinių dokumentų kūrimas bei jų laikymosi priežiūra:

1. Žinoti privačių ir viešosios teisės subjektų veiklą reglamentuojančių dokumentų priėmimo tvarką [p. 18-19].
2. Mokėti parengti teisės norminį aktą [p. 27].

Pirma dalis (pradžia).

Antra mano unikalaus darbo dalis įkelta: 2015-01-25